Cruiserederijen bieden vaak de mogelijkheid aan om een garantiehut te boeken. De prijs van een garantiehut ligt lager dan de prijs van een reguliere hut. Het hutnummer van deze hutten kies je namelijk niet zelf. De rederij kiest het hutnummer en geeft deze een paar dagen voor vertrek tot uiterlijk bij het inschepen aan je door.
Je kan met een garantiehut dus niet (vooraf) zelf bepalen waar jouw hut zich bevindt. De ligging van de hut blijft tot kort voor vertrek onbekend. Houd er rekening mee dat het toegewezen hutnummer niet gewijzigd kan worden als de locatie bijvoorbeeld niet bevalt.
Het is mogelijk dat de rederij je een upgrade geeft. Je kunt bijvoorbeeld een buitenhut krijgen wanneer je een garantie binnenhut hebt geboekt. Voor deze upgrade hoef je dan niets te betalen.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren
Vragen over hetzelfde onderwerp
Gerelateerde vragen
Heb jij jouw antwoord niet gevonden?
WhatsApp of bel ons!
WhatsApp ons op het nummer +3232590910. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09:00-18:00
Zaterdag: 10:00-17:00
Zondag: gesloten
Donderdag 17 oktober:
09:00-14:00
Social Media
Stel jouw vraag via een DM op onze socials en tijdens openingstijden beantwoorden wij jouw bericht.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09:00-18:00
Zaterdag: 10:00-17:00
Zondag: gesloten
Donderdag 17 oktober:
09:00-14:00
Stuur ons een mail
Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.