Zowel Sunweb als de cruiserederij hebben de mogelijkheid om een wijziging in de reisroute aan te brengen op basis van gewichtige redenen. Wij zijn verplicht je hier tijdig van op de hoogte brengen.
Als voorbeeld kun je denken aan het wijzigen van een haven. Dit is geen reden voor jou om de reis kosteloos te annuleren.
Op het moment dat er voor aanvang van de reis de reisroute op een ingrijpende wijze wordt gewijzigd dan zullen wij je hiervan tijdig op de hoogte brengen. We zullen je vragen of je deze wijziging accepteert en afhankelijk van de situatie bieden wij je een alternatief. Op het moment dat je zowel de wijziging als het geboden alternatief niet acceptabel vindt kun je geheel kosteloos je cruisevakantie annuleren.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren
Vragen over hetzelfde onderwerp
Gerelateerde vragen
Heb jij jouw antwoord niet gevonden?
WhatsApp of bel ons!
WhatsApp ons op het nummer +3232590910. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09:00-18:00
Zaterdag: 10:00-17:00
Zondag: gesloten
Donderdag 17 oktober:
09:00-14:00
Social Media
Stel jouw vraag via een DM op onze socials en tijdens openingstijden beantwoorden wij jouw bericht.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09:00-18:00
Zaterdag: 10:00-17:00
Zondag: gesloten
Donderdag 17 oktober:
09:00-14:00
Stuur ons een mail
Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.