De reisroute van mijn cruise is veranderd. Kan ik nu annuleren of mijn geld terugvragen?

Modified on Thu, 22 Feb at 4:58 PM

Zowel Sunweb als de cruiserederij hebben de mogelijkheid om een wijziging in de reisroute aan te brengen op basis van gewichtige redenen. Wij zijn verplicht je hier tijdig van op de hoogte brengen.

Als voorbeeld kun je denken aan het wijzigen van een haven. Dit is geen reden voor jou om de reis kosteloos te annuleren.


Op het moment dat er voor aanvang van de reis de reisroute op een ingrijpende wijze wordt gewijzigd dan zullen wij je hiervan tijdig op de hoogte brengen. We zullen je vragen of je deze wijziging accepteert en afhankelijk van de situatie bieden wij je een alternatief. Op het moment dat je zowel de wijziging als het geboden alternatief niet acceptabel vindt kun je geheel kosteloos je cruisevakantie annuleren.


Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article

Social Media