-
Zijn er maaltijden en drankjes inbegrepen tijdens de vlucht?
-
Kunnen we vertrekken vanaf een regionale luchthaven?
-
Wat is het verschil tussen flexibele en niet-flexibele vluchten?
-
Wat gebeurt er bij een mogelijke staking?
-
Wat gebeurt er als de luchtvaartmaatschappij waarmee ik vlieg failliet gaat?
-
Ik kan mijn vlucht niet vinden op de website van de luchtvaartmaatschappij en/of de luchthaven, gaat mijn vlucht door?
-
Kan ik van luchthaven wijzigen?
-
Kan ik een tijdslot reserveren voor de securitycontrole op Schiphol?
-
Waar en vanaf wanneer kan ik mijn vluchttijden zien?
-
Waar vind ik het PNR-nummer?
Heb jij jouw antwoord niet gevonden?
WhatsApp of bel ons!
WhatsApp ons op het nummer +3232590910. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09:00-18:00
Zaterdag: 10:00-17:00
Zondag: gesloten
Donderdag 17 oktober:
09:00-14:00
Social Media
Stel jouw vraag via een DM op onze socials en tijdens openingstijden beantwoorden wij jouw bericht.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09:00-18:00
Zaterdag: 10:00-17:00
Zondag: gesloten
Donderdag 17 oktober:
09:00-14:00
Stuur ons een mail
Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.