De hoofdboeker kan er voor kiezen om de gehele reis of slechts de positief geteste reiziger(s) te annuleren. Annuleren is in dit geval altijd tegen kosten. De hoofdboeker kan de (deel)annulering doorgeven via Mijn Sunweb.
Verzekering
Voor de annuleringskosten kun je een claim indienen bij jouw verzekeraar. Het hangt af van de dekking van jouw verzekering of kosten worden vergoed in het geval van een postieve test. Heb je jouw annuleringsverzekering afgesloten bij Sunweb? Dan ben je goed verzekerd in het geval dat jij of jouw medereiziger(s) positief testen. Klik hier voor de coronadekking van jouw AXA annuleringsverzekering.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren
Vragen over hetzelfde onderwerp
Gerelateerde vragen
- Wat als de uitslag van mijn PCR-test positief is op bestemming?
- Wat moet ik doen als er een vaccinatieverplichting wordt ingesteld voor mijn bestemming?
- Ben ik verzekerd wanneer ik of mijn medereiziger voor vertrek positief test op corona?
- Krijg ik mijn geld terug als mijn vakantie geannuleerd wordt door corona (geldteruggarantie)?
Heb jij jouw antwoord niet gevonden?
WhatsApp of bel ons!
WhatsApp ons op het nummer +3232590910. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Openingstijden:
maandag-vrijdag: 09:00-18:00
zaterdag: 10:00-17:00
zondag: gesloten
Social Media
Stel jouw vraag via een DM op onze socials en wij beantwoorden jouw bericht tijdens de openingstijden:
maandag-vrijdag: 09:00-18:00
zaterdag: 10:00-17:00
zondag: gesloten
Stuur ons een mail
Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.