Ja, onze betaaltermijn voor de restantbetaling is 6 weken voor vertrek. Wij vragen jou om je aan deze betalingstermijn te houden.
Graag stellen wij voorop dat je in geen geval jouw betaling kwijt zult zijn. Op het moment dat wij jouw reis moeten annuleren in verband met COVID-19 nemen wij contact met je op en heb je altijd de optie om jouw vakantie kosteloos te annuleren. Zodra je een vakantie bij ons hebt geboekt en betaald, is deze SGR gedekt.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren
Vragen over hetzelfde onderwerp
Gerelateerde vragen
- Ik heb een terugbetaalverzoek voor mijn voucher ingediend. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
- Ik kan/wil geen gebruik maken van mijn voucher en mijn geld terugvragen, wat nu?
- Wat moet ik doen als er een vaccinatieverplichting wordt ingesteld voor mijn bestemming?
- Wanneer moet ik de betaling overmaken?
Heb jij jouw antwoord niet gevonden?
WhatsApp of bel ons!
WhatsApp ons op het nummer +3232590910. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Openingstijden:
maandag-vrijdag: 09:00-18:00
zaterdag: 10:00-17:00
zondag: gesloten
Social Media
Stel jouw vraag via een DM op onze socials en wij beantwoorden jouw bericht tijdens de openingstijden:
maandag-vrijdag: 09:00-18:00
zaterdag: 10:00-17:00
zondag: gesloten
Stuur ons een mail
Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.