Wat zijn de voorwaarden van de geldteruggarantie?
Bij Sunweb garanderen wij dat als vanwege COVID-19 jouw reis geannuleerd wordt, jij gegarandeerd je geld terugkrijgt. Ook als je betaald hebt met een voucher of als jouw vakantiebestemming op het moment van boeken gemarkeerd was als een heel hoog risicoland. Dit geldt ook wanneer je een last-minute vakantie hebt geboekt.
Bekijk hier alle voorwaarden voor de geldteruggarantie.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren
Vragen over hetzelfde onderwerp
Gerelateerde vragen
- Krijg ik een nieuwe voucher als mijn vakantie wordt geannuleerd en ik die heb betaald met een voucher?
- Ik heb een terugbetaalverzoek voor mijn voucher ingediend. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
- Ik kan/wil geen gebruik maken van mijn voucher en mijn geld terugvragen, wat nu?
- Ben ik verzekerd/kan ik mij verzekeren voor corona gerelateerde situaties?
Heb jij jouw antwoord niet gevonden?
WhatsApp of bel ons!
WhatsApp ons op het nummer +3232590910. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Openingstijden:
maandag-vrijdag: 09:00-18:00
zaterdag: 10:00-17:00
zondag: gesloten
Social Media
Stel jouw vraag via een DM op onze socials en wij beantwoorden jouw bericht tijdens de openingstijden:
maandag-vrijdag: 09:00-18:00
zaterdag: 10:00-17:00
zondag: gesloten
Stuur ons een mail
Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.