Is er wifi aanwezig in mijn accommodatie?

Gewijzigd op Vr, 28 Jun om 9:56 AM

Dit verschilt per accommodatie. Je kunt dit terugvinden op de accommodatiepagina op onze website. Onder het kopje 'Faciliteiten' kun je terugvinden of wifi inclusief is of niet. Wanneer bij ons bekend is dat hier kosten voor worden gerekend, vermelden wij dit op onze website.

Houd er rekening mee dat de wifi vaak niet zo stabiel en snel is als dat je thuis gewend bent. Zo kan het voorkomen dat de wifi niet sterk genoeg is om bijvoorbeeld films te downloaden of te streamen.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren

Vragen over hetzelfde onderwerp

Gerelateerde vragen

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

WhatsApp of bel ons!

WhatsApp ons op het nummer +3232590910. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.


Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag: 09:00-18:00

Zaterdag: 10:00-17:00

Zondag: gesloten


Donderdag 17 oktober:

09:00-14:00


Bekijk afwijkende openingstijden

Social Media

Stel jouw vraag via een DM op onze socials en tijdens openingstijden beantwoorden wij jouw bericht.


Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag: 09:00-18:00

Zaterdag: 10:00-17:00

Zondag: gesloten


Donderdag 17 oktober:

09:00-14:00


Bekijk afwijkende openingstijden

Stuur ons een mail

Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.